loading...
پیوست
lol بازدید : 18 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید کفش راحتی زنانه کد 2 


قیمت : 149000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کفش راحتی زنانه کد 2 


قیمت کفش راحتی زنانه کد 2 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفش راحتی زنانه کد 2


 



 


اهمیت در انتخاب کفش

انتخاب و تهیه کفش مناسب، بایستی به گونه‌ای باشد که پا تحت فشار قرار نگیرد و احساس آزار و اذیت به فرد منتقل نکند. هنگامی که برای خرید یک جفت کفش می‌روید، عوامل بسیاری از جمله بودجه، شکل ظاهری، داشتن تکنولوژی، متریال استفاده شده در تولید و... نقش بسزایی دارند که باید همه را در نظر داشته باشید. وقتی شما کفش را امتحان می‌کنید، نکته مهمی وجود دارد که انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره‌های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند. همچنین آسیب‌هایی که ممکن است در برابر سرما و گرما به پا وارد شود، از دیگر موارد حائز اهمیت این بخش محسوب می‌شوند. گفتنی است، بهترین زمان برای خرید کفش در پایان روز بوده، چراکه در طول روز پاهای شما دما، فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و برای انتخابی هوشمندانه و شناسایی سایز دقیق وقت مناسب‌تری است. اکثر افراد با توجه به نیازشان، کفش مدنظر خود را تهیه می‌کنند. برای مثال، اگر به دنبال کفشی برای پیاده روی هستید، انعطاف پذیری، وزن کم، قابلیت گردش هوا و کاهش فشارهای وارده از سطح زمین برخی از موردهای بااهمیت است که باید دقت کافی را داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید، کفش‌ها انواع مختلفی دارند و در مدل‌ها و رنگ‌های متفاونی طراحی و تولید می‌شوند. به طور کلی، کفش‌های راحتی جزء پرکاربردترین مدل‌‌ها است که مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.

اصول ترکیب رنگ کفش

 

 

یکی از قوانینی که برای شیک شدن شما وجود دارد، رعایت قانون ترکیب رنگ‌هاست که در انتخاب رنگ شلوار و کفش بسیار مهم است. طوسی، رنگی خنثی و گرم است که با اکثر لباس‌های روزمره، مجلسی، ورزشی و... به راحتی ست می‌شود. طوسی یکی از رنگ‌هایی است که با هر رنگ دیگری ست می‌شود. وقتی می‌خواهید کفش یا مورد علاقه تان را بپوشید، اما نمی‌دانید با چه رنگی باید ست کنید، پوشیدنی‌های طوسی مشکل را حل کرده است و ظاهر جذابی از شما می‌سازد. استفاده از این رنگ در کفش‌های زنانه، بسیتری از دغدغه‌های بانوان را برطرف کرده است و نگرانی بابت ترکیب آن با رنگ‌های دیگر را نخواهید داشت. این کفش راحتی نیز از رنگ طوسی خوش‌رنگ تولید شده که با وجود رنگ‌های سفید و صورتی پررنگ نمای زیبایی به آن بخشیده است. برای استفاده روزمره از این کفش می‌توانید شلوار جین، کتان و حتی ورزشی به رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی، صورتی کم رنگ بپوشید و استایل خود را تکمیل کنید.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


رویه‌ی این کفش از از الیاف مصنوعی ساخته شده است و طراحی مشبکی دارد. کفش زیره‌ای نسبتا مقاومم دارد و از لاستیک تهیه شده است و با توجه به زیره برجسته آن، تا حدودی از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. همان‌طور که می‌دانید انتخاب و تهیه کفش مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در استایل روزمره افراد می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. گفتنی است، این کفش طوسی رنگ بوده و دارای زیره‌ی سفید رنگی است که همخوانی خوبی با یگدیگر دارند. استفاده از رنگ صورتی تیره نیز در این محصول، جلوه و نمایی آن را دوچندان زیباتر کرده است. این کفش راحتی زنانه به با بند بسته می‌شود و پا به خوبی درون کفش ثابت می‌ماند. این محصول نه تنها برای استفاده روزمره بلکه برای فعالیت‌های ورزشی کوتاه مدت مانند باشگاه و پیاده‌روی نیز مناسب است. این کفش راحتی زنانه‌ فرم و ظاهر شیکی برای بانوان شیک پوش و باسلیقه دارد که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



کفش راحتی زنانه کد 2
کفش راحتی زنانه کد 2
کفش راحتی زنانه کد 2


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفش راحتی زنانه کد 2
کفش راحتی زنانه کد 2


 


 


خرید کفش راحتی زنانه کد 2 ارزان , کفش راحتی زنانه کد 2 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی کفش راحتی زنانه کد 2 ,خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه کد 2, خرید کفش راحتی زنانه کد 2 با قیمت 149000 ,خرید کفش راحتی زنانه کد 2 فقط 149000 ,خرید Miscellaneous کفش راحتی زنانه کد 2 ,خرید Miscellaneous با قیمت 149000,kharid کفش راحتی زنانه کد 2, gheymat کفش راحتی زنانه کد 2  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو